Завдання. Складіть твір (8-10 речень) з описом предмета «Мій наплічник». У роботі використайте два фразеологізми (підкресліть їх ручкою).
Мій наплічник
Зимовий ранок. Сонечко зазирає до кімнати, усміхається до мене. Пухнасті сніжинки легко вальсують у повітрі.
- Доню, прокидайся. Час до школи.
- Доброго ранку, матусю. Уже збираюся.
...Ось і наплічник чекає на мене. Який він чудовий, хоч картину малюй. На великій кишеньці зображено фею, одягнену в рожеву сукню. А далі... Не портфель, а чарівний замок... Зазирнеш до першої кімнати - там завжди мешкають підручники. Живуть дружно, душа в душу. Усі охайні, у вишуканих сукнях та костюмах.
В іншій кімнатці мешкають братики-зошити. Вони теж охайні, обгорнені. Поруч з ними дядечко Щоденник. Такий гордовитий, задирає носа догори, пишається оцінками!
У невеличкій кімнатці завжди знаходиться дідусь Пенал. Він у мене вже старенький, але такий гарний. Чого тільки в ньому немає... І олівці, і ручки, і гумки...
Розповідати можна багато, та вже час іти до школи. Підхоплюю свій наплічник і вибігаю на вулицю.
- До побачення, мамо.
- Гарного дня, доню.
Стоян Тетяна, учениця 5-Б класу КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 ім. Б. Берестовського м. Суми.
Немає коментарів:
Дописати коментар